Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Wanneer u bent ingelogd, kunt u een keuze maken uit de verschillende producten. U kunt dan de bestelstappen doorlopen en uw bestelling middels betaling afronden. U ontvangt een orderbevestiging per e-mail (tevens de Pro forma factuur).
  • Ik heb nog geen contract.
    Neem contact op met uw bank. De bank helpt u verder bij het afsluiten van de juiste contractvorm.
  • Kan ik ook Acceptgiro’s bestellen met ingeprint met variabele gegevens?
    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u een Excel (.csv / .xls / .xlxs) bestand met de variabele data uploaden.

    Klik hier voor een voorbeeld Excel bestand.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling kunt u een e-mail sturen naar webtoprint@lijnco.nl (ovv uw ordernummer) en de wijziging doorgeven.

    Na 24 uur is de bestelling verwerkt en zijn wijzigen niet meer mogelijk.

Terug naar overzichtspagina

Call me now

Bent u tegen een probleem aangelopen of heeft u een dringende vraag?

Aanmelden

© Copyright 2021 Lijnco speciaaldrukkerij | Algemene voorwaarden