Waarschuwing!
U gebruikt een verouderd programma om deze website te bekijken of Compatibility View is geactiveerd.
Wij ondersteunen dit programma niet, waardoor mogelijk weergavefouten ontstaan. We raden u aan om een modern internetprogramma te gebruiken of om Compatibility View uit te schakelen (klik op
naast de adresbalk) voor een juiste weergave en veiliger gebruik.
Bestellen
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wanneer u bent ingelogd, kunt u een keuze maken uit de verschillende producten. U kunt dan de bestelstappen doorlopen en uw bestelling middels betaling afronden. U ontvangt een orderbevestiging per e-mail (tevens de Pro forma factuur).
- Ik heb nog geen contract.
Neem contact op met uw bank. De bank helpt u verder bij het afsluiten van de juiste contractvorm.
- Kan ik ook Acceptgiro’s bestellen met ingeprint met variabele gegevens?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u een Excel (.csv / .xls / .xlxs) bestand met de variabele data uploaden.
Klik hier voor een voorbeeld Excel bestand.
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling kunt u een e-mail sturen naar webtoprint@lijnco.nl (ovv uw ordernummer) en de wijziging doorgeven.
Na 24 uur is de bestelling verwerkt en zijn wijzigen niet meer mogelijk.
Terug naar overzichtspagina